Zeldas

Alla inlägg under juli 2013

Av Zelda - 7 juli 2013 00:17

Denna veckan har verkligen vart hektisk på jobbet men samtidigt sjukt rolig. Har blivit klar med första motivet på ena väggen nere i "lek-lokalen". Bestämde mig för att måla ponyo och hennes söta systrar från studio ghibli och blev faktiskt riktigt nöjd med resultatet med tanke på hur lite tid jag la ned på det.   


     


Fick även min första barn passning i veckan och det blev ingen mindre än chefens dotter vilket jag först blev supernervös över men när jag väl fick träffa det lilla charmtrollet så gick det ju som en dans och timmarna bara flög förbi.    



I helgen har vi däremot bara tagit det lugnt, var hemma hos svärföräldrarna idag ochgrillade, lekte med barnen, kollade på alla söta kisebebisar och efter maten så gick hunni ut och spelade basket med sina bröder i flera timmar medans jag diskade och donade och kollade på morden i midsomer med svärfar.    

 

         

 

Nästa vecka tänkte jag försöka påbörja att måla nästa vägg samt inreda lite, vilket kommer bli superkul för jag har så sjukt mycket ideér.   

 

Och som sagt så ber jag så mycket om ursä för att jag är så dålig på att uppdatera men det blir lite så nu framöver tyvärr pga. jobbet och också för att jag jobbar mycket till sena kvällar här framöver men kommer i alla fall att uppdatera på helgerna, det lovar jag.   

 

Hoppas för övrigt att ni haft en superbra vecka, nu ska jag gå och lägga mig i vår nybäddade säng och nana!   

Ovido - Quiz & Flashcards