Zeldas

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

Tisdag!

Av Zelda - 6 augusti 2013 20:59

Igår loggade jag in på facebook en snabbrunda innan jag skulle kila iväg till jobbet och fick en väldigt positiv överraskning, såg detta inlägget från amakli's facebook och var tvungen att läsa om det flera gånger innan jag verkligen insåg att det var mig de menade trots att mitt namn stod där, klart och tydligt!   


 


Blev helt överlycklig och skuttade runt på moln hela dagen på jobbet med tanke på att jag aldrig vunnit någonting tidigare i hela mitt liv, så detta blev en väldigt speciell dag!  


Tävlingen var gällande detta:


 


dock så åker hon som gör mitt set på semester i 2 veckor på torsdag men hon mailade mig och sa att hon ska sätta igång med det så fort hon är hemma igen. Tills dess väntar jag med spänning, det är så himla kul att armbands-settet kommer att vara unikt också, det gör det hela ännu mer speciellt. Längar som attans tills jag får hem det!   

 

På kvällen var jag inne som oftast och kikade runt på lite andra bloggar innan det var dags att lägga sig och så fick jag syn på ett superbra erbjudande som jag direkt tog del av.   

Fick köpa 3 stycken supersköna "aah bra" bh'ar för bara 299kr!   

 

 

 

Dessutom så fick jag hem 2 av hunnis presenter idag och hittade 4 andra helt perfekta saker till hans födelsedag, så nu känner jag mig så där lagom nöjd faktiskt!   

 

Nu ska vi slå igång en film och bara mysa innan vi ska krypa ned och sova.   

 
 
rebecka

rebecka

7 augusti 2013 22:17

grattis! alltid kul med lite överraskningar :)

http://powderpink.webblogg.se

Zelda

8 augusti 2013 08:05

Tack söta du! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zelda - 9 november 2013 18:00

Förra söndagen fick vi oväntat besök igen av lilla William och hunnis bror. Uppenbarligen tyckte han att det var så mysigt när de var här innan så han hade tjatat på sin pappa om att han ville hem till oss igen och spela "det där roliga spelet", dvs....

Av Zelda - 1 november 2013 20:40

Förra helgen var riktigt mysig, planerna var att vi skulle börja pynta inför halloween redan då bara för att jag skulle jobba hela veckan och inte ha tid att hjälpa till annars, men så blev det inte riktigt.   Istället på fredagen så gick vi ned på s...

Av Zelda - 19 oktober 2013 12:30

Vaknade några timmar sen hemma hos hunnis föräldrar. Åkte hit igår nästan direkt efter att jag slutat jobba, men stannade på vägen då hunnis pappa skulle handla och då passade jag på att hämta ut min gratis trisslott.Sen satt vi och mös hela kvällen ...

Av Zelda - 6 oktober 2013 15:21

Hej igen!   Denna veckan har vart väldigt hektisk med både jobb, att jag blev sjuk och att vi har en massa saker på g.        I torsdags och fredags låg jag hemma och var helt slut på soffan nästan hela tiden. Satt i alla fall en stund och pr...

Av Zelda - 29 september 2013 12:14

Nu har jag äntligen lite tid och ork över för en uppdatering igen. Veckorna börjar bli riktigt hektiska och alla dessa kvällspassen på jobbet har gjort att jag inte orkar med att göra någonting annat än att bara gå och lägga mig när jag kommer hem. M...

Ovido - Quiz & Flashcards