Zeldas

Direktlänk till inlägg 29 juni 2013

Första jobbveckan avklarad.

Av Zelda - 29 juni 2013 20:46

Första veckan på badhuset avklarad och jag är så sjukt lycklig, har aldrig trivts bättre på ett jobb i hela mitt liv förr.   

Redan första dagen tog jag intiativ till att komma med lite förslag till lokalen som nu ska göras om till banpassning (som jag kommer hålla i sen). Planerna var att hela lokalen bara skulle målas vit men jag tyckte att det kanske kunde vara lite roligare om man hade lite landskap och roliga figurer på väggarna med tanke på syftet med lokalen så jag framförde detta till chefen, varpå hon frågade om jag kunde måla sånt. När jag sa att jag kunde det så blev hon överlycklig och nu sitter jag med fria händer i hela lokalen och får göra precis vad jag vill och bara säga till vad jag behöver.   Känns så sjukt roligt att få göra något man tycker om och få credits för det samtidigt. Igår blev jag nästan klar med första väggen och nu i helgen ska jag planera upp lite för resten av lokalen.   Kommer ta massa bilder sen när jag är klar!   


 

Har inte hunnit göra så mycket annat än att jobba resten av veckan men passade i alla fall på att köpa hem lite nya saker till lägenheten för ett erbjudande jag fick på mailen. Allt som allt slutade summan på ca. 500kr för 4 påslakanset, massa handdukar och 3 nya gardiner, vilket är sjukt billigt.    

 

         

 

Just nu så har vi Eas på besök, spelar the last of us, dricker estrella och käkar chips. 

 

   

Hoppas ni haft en bra vecka!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zelda - 9 november 2013 18:00

Förra söndagen fick vi oväntat besök igen av lilla William och hunnis bror. Uppenbarligen tyckte han att det var så mysigt när de var här innan så han hade tjatat på sin pappa om att han ville hem till oss igen och spela "det där roliga spelet", dvs....

Av Zelda - 1 november 2013 20:40

Förra helgen var riktigt mysig, planerna var att vi skulle börja pynta inför halloween redan då bara för att jag skulle jobba hela veckan och inte ha tid att hjälpa till annars, men så blev det inte riktigt.   Istället på fredagen så gick vi ned på s...

Av Zelda - 19 oktober 2013 12:30

Vaknade några timmar sen hemma hos hunnis föräldrar. Åkte hit igår nästan direkt efter att jag slutat jobba, men stannade på vägen då hunnis pappa skulle handla och då passade jag på att hämta ut min gratis trisslott.Sen satt vi och mös hela kvällen ...

Av Zelda - 6 oktober 2013 15:21

Hej igen!   Denna veckan har vart väldigt hektisk med både jobb, att jag blev sjuk och att vi har en massa saker på g.        I torsdags och fredags låg jag hemma och var helt slut på soffan nästan hela tiden. Satt i alla fall en stund och pr...

Av Zelda - 29 september 2013 12:14

Nu har jag äntligen lite tid och ork över för en uppdatering igen. Veckorna börjar bli riktigt hektiska och alla dessa kvällspassen på jobbet har gjort att jag inte orkar med att göra någonting annat än att bara gå och lägga mig när jag kommer hem. M...

Ovido - Quiz & Flashcards