Zeldas

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Zelda - 6 juni 2013 22:17

Idag är det 6 juni och Sveriges nationaldag. Har faktiskt aldrig tidigare firat nationaldag och i år blev det inget av det heller. Jag och älsklingen drog ut på en promenad istället och sen gick vi och handlade en låda med is-glass.   

 

"Sebson" kände sig inte heller speciellt motiverad till att fira idag så han låg och gosade i sängen istället.   


 

Annars idag har jag faktiskt knappt gjort ett jota vilket är så sjukt skönt, bara njuter av att vara ledig enda fram till måndag.   

I veckan för övrigt så har jag faktiskt inte hunnit med så mycket annat än jobb, när man kommer hem så är man så himla slut att man ändå inte varken hinner eller har god lust till att gå ut och hitta på något. Jag tog i alla fall tag i och gjorde en sugarscrub i Tisdags, det behövs verkligen när jag är ute hela dagarna och solen bara gassar på medans man sliter i hettan och huden blir bara mer och mer torr.


 

Hoppas i alla fall ni haft en trevlig dag och har fått njuta av ledigheten på ett eller annat sätt!    

Ovido - Quiz & Flashcards