Zeldas

Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Zelda - 27 februari 2013 22:15

Har haft så himla mycket att göra de senaste dagarna, jobbat som attans, vart i kontakt med massa random personer, vart supertrött och när jag väl haft tid över för något så har jag fastnat i ni no kuni vilket är en av de bästa spelen jag någonsin spelat!     

 

                     

 

Och medans vi plockade fram ett par gamla fotöljer framför tv'n och satt och slappade i mjukiskläder till spelet så passade världens mysigaste sebbe på att lägga sig och gosa i mitt knä!   

 

 

 

Har haft en riktig toppendag idag dock med god mat och massa mys.   

 

 

 

Pausade i spelet för typ en halvtimma sen och ska snart fortsätta att spela en stund till innan vi lägger oss. I pausen fick jag ett supersug efter att teckna upp något "sött" lite snabbt så jag ritade mig och hunni igen, denna gången i en lite "rundare" och slarvigare version.   Och trots att det bara tog ca. 8min att rita upp det så blev det såklart hunnis favoritteckning so far, känns ju himla bra när jag lagt ned flera dagar på vissa andra teckningar.   

 

 

 

Lite söt blev den ändå!   



Ovido - Quiz & Flashcards