Zeldas

Alla inlägg under augusti 2012

...

Av Zelda - 3 augusti 2012 02:06

Sitter här och har superont i handen av någon anledning. Idag har jag vart duktig och sökt en massa jobb samt gjort ett helt nytt cv.  

 

Påbörjade en ny figur, Polka i fimolera igår och gjorde färdigt den idag, resultatet kunde vart så mycket bättre men jag orkade verkligen inte anstränga mig pga min dumma högerhand.

 

Nu ska jag och hunni i brist på annat kolla på en gammal kult skräckfilm, djurkyrkogården.

   


Av Zelda - 2 augusti 2012 02:55

Sitter uppe i soffan och har precis spelat eternal sonata i flera timmar. Hunnis bror är här och hälsar på för att han skulle lämna min laddare till datorn som han lånat och för att ingen av oss kan sova så vi försöker hitta på något för att fördriva tiden med.

Lovade att jag skulle lägga upp lite bilder igår men det blev aldrig så, men här har ni ett par halvflummiga bilder att roa er med. 

 

   

Känner mig verkligen superseg just nu och skulle vilja sova så ska nog försöka med det snart igen.

   


Ovido - Quiz & Flashcards