Zeldas

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Zelda - 15 april 2012 16:10

Nu sitter vi här i soffan och spelar castlevania, dunderförkylda båda två, skiten har hållt i sig nu i över en vecka och vägrar att släppa. :/ Well well.. Funderar på vad jag vill se för film till maten ikväll, honey ska laga till fläskkotletter och potatismos. :)

Funderar också på vad jag ska ha på mig till våran nästa årsdag, 1 juni (lite väl tidigt att tänka på kanske men jag har absolut ingenting annat att fundera över denna sega eftermiddag). Hittade en superromantisk spetsklänning på bubbleroom som jag funderade över att ha på mig tillsammans med ett par högklackade skor, min nitrosett och min ursnygga bikerjacka..



+


   



och..


      Kanske?  








Hittade en skitsnygg armbansklocka också men den får tyvärr ta och vänta tills jag får pengar igen den 25'te.

Jag har verkligen en sjuklig svaghet för kläder, accesoarer, smycken, skor och smink. Här är en liten andel av det jag unnat mig sen i januari fram tills idag:


 Ett supergulligt set som sitter helt fantastiskt.



   Årets favoritlack.






Vem kan inte falla för denna skönhet?



  2-pack    



Inte världens vackraste men definitivt världens mysigaste pyjamas



 Jag är beroende av yankee candle och village candle, denna månaden fick det bli fresh cut roses som sprider sin underbara doft i vår lägenhet.   





Fungerade över förväntan, fick tag på det billigare än vad det normalt kostar och det räcker hur länge som helst.





   



 En väldigt bra produkt.    





 

Årets vackraste sandaler som får smycka mina fötter de soliga dagarna i sommar.  



  




Rekommenderar verkligen detta läppbalsamet från h&m, luktar sjukt gott och gör läpparna mjuka och fina.


 Min ursöta uggleväska.   



 Hårsmycken. 



 H&M  


 Romantik.  




 

 


 

 


Sommardrömmen.          


 




 

 


 

   


 

 Älskar dem, har aldrig ägt ett par egna gummistövlar innan så nu var det fan på tiden att införskaffa mig ett par till sommarens skogspromenader och när vi ska ut och tälta.


 

 

Favoritringen & favoritarmbandet.        




 



Nu ska jag lägga ifrån mig datorn ett tag och ta hand om min stackars sjuka älskling.  

   



 


 

 


  



 

Av Zelda - 15 april 2012 13:31

Har aldrig testat på något sånt här förut men nu sitter jag här och har inte ett skit att göra för tillfället så tänkte ändå ge det en ärlig chans. Det kan ju vara bra att skriva av sig lite ibland har jag hört. :)

Kan väl börja med att ge en kortfattad bild av vem jag är:


Namn: Zelda

Bor: I en lägenhet i Karlshamn (bajs stad) med världens finaste pojkvän och våra två underbara katter.

Intressen: Tv-spel, musik, KLÄDER, film, familj, resor m.m

Sysselsättning: Pluggar, på Sveriges sämsta skola.


 


Well, det är väl ungefär så mycket jag har att komma med än så länge..

Have a nice day! :3



Zelda

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards