Zeldas

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Zelda - 16 april 2012 21:35

Nu mår jag bra :) tog en promenad tidigare ned till stan och köpte jordgubbar, hallondryck och sushi. Ikväll ska vi bara mysa med film och jordgubbar med tända ljus på bordet.  

 

Innan vi lägger oss ska älskling tända en brasa i öppna spisen och framför elden ska jag ligga i hans knä när han läser spökhitsorier för mig ur den gamla boken jag lyckades hitta i en kartong i förrådet för någon vecka sen.  


 

   

 

 

 Life is good! 

 

   







Av Zelda - 16 april 2012 15:32

Vaknade upp imorse till nybryggt kaffe, fan vad skönt det är när man slipper gå upp och koka det själv när man är morgontrött. :) Satte mig lite vid datorn och kollade efter taklampor, hittade faktiskt en hel del som jag tänker pryda mina tak med sen. Känner mig faktiskt lite friskare idag och funderar på om jag faktiskt ska hitta på någonting på min sista lediga dag, frågan är ju bara vad jag ska göra..

Nu sitter jag i alla fall här och lyssnar på musik



Btw, finns det någon som vet vart man kan köpa asiatiskt mode på nätet förutom melba, linn-lay, talkingclothes, kawaiidesign, chicy och chapnlle?


 

Jag med min vackra utväxt, saknar mitt blonda hår! :/



 

Zelda 





















Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards