Zeldas

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Zelda - 24 april 2012 22:06

Nu sitter jag bara här och väntar otåligt till att klockan ska slå tolv så att jag får in mina pengar, då ska här betalas räkningar och förhoppningsvis beställas ett ursött klädesplagg som visserligen kostar en hel del, just därför får jag se hur jag har råd men tvivlar inte allt för mycket på att jag kommer kunna beställa den ändå, den är verkligen värd det den kostar och jag ser fram emot att få färga klart mitt vita hår och ut i naturen och fota med detta plagget på. :)


 

Funderar på om jag ska passa på att pimpa upp en liten hårklämma  att smycka luggen med, är så sjukligen trött på att den bara hänger där helt livlös. Några tips på en passande liten söt figur/symbol att sätta fast på en hårnål? :)







 

    

Hoppas ni får en fortsatt bra kväll!     





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards