Zeldas

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Zelda - 8 oktober 2012 20:15

Nu sitter jag här och funderar. Ska på arbetsintervju imorgon och måste tänka på en massa inför detta. Vad jag ska ha på mig, vad jag ska säga osv. Är faktiskt lite nervös, men det är nog bara för att det faktiskt är ett väldigt bra jobb och jag vill göra ett gott intryck.   


 


Snart ska jag göra milkshake, plocka fram kläder till imorgon och kolla på film.


På tal om kläder så börjar jag faktiskt få lite idétorka på outfits och hur jag ska mixa och matcha, vilket är jättetråkigt.   

Behöver inspiration! 


 

   


Någon som har lust att dela med sig av lite tips och ideér?   



-

Av Zelda - 8 oktober 2012 01:33

                           


                                                

Ovido - Quiz & Flashcards