Zeldas

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Zelda - 12 oktober 2012 20:37

Fy vilken huvudvärk jag har just nu. Har så sjukt mycket att tänka på och är superstressad och nervös. :P

Klockan halv fem idag fick jag reda på att jag ska testjobba imorgon och att jag ska vara klädd i vit skjorta och svarta byxor. Tänkte efter en stund efter telefon samtalet och kastade mig sen i mina garderober och börjar rota runt som en tok. Märkte ganska snabbt att jag har varken eller även fast jag har så sjukt mycket kläder. :P Det blev att springa ned på stan och kasta sig in i affärerna innan allt stängde och till slut hittade jag det på kappahl, 10 min innan stängningsdags. Det blev snabbt in i provrummet och testa allt. Kan inte säga att jag är sådär supernöjd direkt, men det är säkert för att jag tycker att hela outfiten ser så grymt tråkig ut. Ser ut som en riktig kontorsnisse.   


   

Usch, jag hoppas verkligen att det går bra imorgon så att jag inte köpt detta för ingen nytta.   


Nu ska jag ta en kopp kaffe, kolla på något mysigt och sen bara lägga mig och försöka somna. 

Ovido - Quiz & Flashcards