Zeldas

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Zelda - 24 oktober 2012 19:09

Har myskväll med älsklingen och hans bror. Dricker världens godaste öl, äter nuggets och spelar tv-spel. Mår så himla bra just nu!  


 


Angående frågestunden så tänkte jag faktiskt passa upp och piffa upp den lite extra denna gången. Den flitigaste läsaren med frågor får något litet extra av mig imorgon när jag lägger upp svaren, så passa på!



Tänkte även passa på att berätta att vi vart riktigt duktiga här hemma med halloweentreets detta året, har förnärvarande 12kg godis, massor av halloweenmuffins, chokladlådor och massa mer till alla trick or treaters som kommer och knackar på. Jag kommer att börja göra iordning en massa hemmagjorda påsarredan ikväll som jag på halloween proppar med goodies samt en liten överraskning. Så är du en läsare och känner för att komma förbi och knacka på dörren på halloween så lovar jag er en riktig treat! 

  

 

 

-

Av Zelda - 24 oktober 2012 14:39

 

Av Zelda - 24 oktober 2012 00:46

Är superrastlös, just nu så känns det som om jag skulle kunna springa världens marathonlopp. Fattar inte vad det är med mig!  


Har suttit och försökt underhålla mig själv med "Svenska hollywoodfruar" den senaste timman. Visst funkar det absolut, på något udda sätt så har dem ju alla en viss charm över sig på sitt eget lilla sätt och några av dem är ju helt galna. 

 

 

Sitter och funderar om jag ska uppdatera bloggen med något helt nytt och oväntat, men har sån himla idétorka så det skiter sig ju hur mycket jag än funderar.    Några tips?

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards