Zeldas

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Zelda - 26 oktober 2012 20:48

Hej alla fina läsare, nu har vi vart iväg och storhandlat. Tyvärr hittade jag inget speciellt förutom det vi redan visste att vi skulle köpa, men ska ut på stan med hunni imorgon igen. :)


Har fått en massa fina kommentarer och förfrågningar på hur jag sminkar mig så jag tänkte försöka visa lite snabbt genom denna B-guiden jag slängde ihop lite snabbt på paint. Hoppas den kan komma till nytta för er som är intresserade!  

 

 

Av Zelda - 26 oktober 2012 16:03

Har nyss vart iväg och postat de sista papprerna för denna månaden, betalt räkningar och snart ska vi iväg och köpa de näst sista sakerna till halloween och hämta ut det nya skrivbordet. Känns himla skönt att ha allt gjort så man slipper springa runt och ha det i bakhuvudet hela tiden. Hoppas vi hittar något riktigt oväntat kul när vi ändå ska iväg nu. 

Hinner inte skriva mycket mer just nu, kommer in och uppdaterar lite senare!

 

Hoppas för övrigt att ni får en fortsatt bra dag!   

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards