Zeldas

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Zelda - 27 oktober 2012 20:15

Ledsen att jag inte vart inne och uppdaterat så mycket idag men har haft så himla ont pga. mitt dumma öra som verkar tycka att det är skitkul att jävlas med mig. Det värker ut i hela vänstersidan av huvudet, ansiktet och halsen. :/ Är faktiskt inte fullt säker på vad som orsakar det men jag får kontakta läkaren på måndag så att jag hinner bli av med detta till halloween.  

Han i alla fall med att handla in det sista idag tills på onsdag och imorgon ska jag försöka piffa upp det sista till min maskeradoutfit. Är himla nöjd med att jag hittat på och skapat karaktären till min maskeraddräkt själv detta året.

 

 

(gammal bild från 2010 i brist på annat).

 

Nu ska jag lägga mig och vila på soffan, snart ska hunni och jag kolla på skräckfilm (vi brukar köra på minst en varje kväll en vecka innan halloween).

 

 

Vill också passa på att tacka för alla underbart söta kommentarer som jag fått på sista tiden. Ni är så himla gulliga!

  

Av Zelda - 27 oktober 2012 20:12

                         


                   


( best one ever! xD   ) 



Ovido - Quiz & Flashcards