Zeldas

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Zelda - 23 oktober 2012 20:53

 


Jisses vad paff jag blev när jag gick in på kissies blogg och såg hennes senaste inlägg med min bild, länkning till min blogg och ett stort tack för bilden. Blev faktiskt lite moved där om jag får säga det själv. :) inte trodde jag att hon skulle lägga upp den i bloggen! Så tack själv snälla söta kissie för din uppskattning, det värmer!  

 

Fick en väldig massa kommentarer om mina karaktärer i samband med detta och många undrar hur jag gör alla figurerna. Jo, jag använder mig faktiskt av en massa olika probram m.m, först letar jag upp figurer på google som jag vill använda mig av, sen redigerar jag bilderna och ibland så finjusterar jag faktiskt t.om i ett så simpelt program som paint.   


 


So, there you have it! In på google och hitta en bra bild på en figur ni vill använda er av, ladda upp den i ett redigeringsprogram och finjustera eventuellt i paint!


Nu är jag sådär muppigt superglad över allt, har bara fått goda nyheter hela dagen idag och detta var verkligen "grädden på moset". 

 


Ovido - Quiz & Flashcards