Zeldas

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Zelda - 8 december 2012 17:19

Angående den där överraskningen som faster och hennes kille skulle ta med mig och Johan på för någon vecka sen men sen blev det omplanerat för att vi blev dåliga här hemma. Vi tog det idag istället och jag vart glatt överraskad måste jag säga för de tog med oss till en djurpark! Och jag som älskar djur!   

Det var en helt underbar upplevelse och jag är så himla glad just nu! 

Detta stället var dessutom lite annorlunda för de hade många djur som var lösa där inne, bland annat stora ödlor, apor och surikater som man kunde klappa.

Jag fick också prata lite extra med han som ägde stället för att jag har ju alltid drömt om att få arbeta på ett sånt här ställe och han blev jätteglad över att jag visade intresse för det så jag skulle komma in med mitt cv och så kunde vi prata vidare en annan dag.   

 

                               



Efter vi vart där så åkte vi och handlade fika och satt oss hemma hos faster och mös en stund och spelade lite piano och gitarr.


Kommer in och uppdaterar lite mer senare om jag hinner med videoklipp och mer bilder!   

Idag fick jag också för första gången i mitt liv övervinna en av mina största rädslor och hålla i en orm samt klappa en större orm. Hunni och jag är stolta över mig!  

Ovido - Quiz & Flashcards