Zeldas

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Zelda - 14 december 2012 15:30

Idag har verkligen vart en helt underbar dag, har fått en massa goda nyheter som kommer göra hela december dubbelt så fantastisk!   


Var nyss inne på en av mina favoritsidor för att kolla om de fått in något nytt kul som jag vill ha och hittade en helt underbar outfit nu till julen, problemet var bara att den fanns endast i en storlek så jag gick in och googlade efter den och snubblade in på något helt annat. Något som fick nörden i mig att vakna och bli helt överexcited!   

 

         

 

 

Jag fullkomligt avgudar dessa typerna av kläder, det är ju så mycket mer badass än en tråkig t-shirt från h&m.  

 

Hade jag haft råd så hade jag slängt allt jag har och bytt ut hela min garderob mot såna här kläder, skor, accessoarer och köpt en massa astuffa svärd och pilbågeutrustning!   

Ovido - Quiz & Flashcards