Zeldas

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Zelda - 13 december 2012 16:07

Idag har vi fått våra gamla fula högtalare sålda för 1000spänn, helt otroligt vad folk vill betala för något så gammalt och fult. Glader är jag och hunni i alla fall för extrapengarna. 

 

 


Vi var precis nere i källaren och städade lite och jag hittade typ 1000000 saker till som jag vill bli av med förutom det som står och skräpar uppe i lägenheten. 

Får försöka fixa något till våren så man kanske kan ställa sig ute och sälja av lite för det är på tok för mycket för att lägga upp annonser på internet.   


Snubblade över en bild igår kväll på förmodligen en av världens häftigaste akvarium.


 


Åh, vad jag vill ha ett sånt!    Jag och hunni ska skaffa nostalgikällarplan med bara en massa nostalgisk film, en hemmabyggd bio, tv-spel och massa annat kul när vi hittat vårat perfekta hus. Jag kommer lätt att sätta upp ett sånt här akvarium där.     


Nu ska jag sätta mig och pyssla och teckna lite i mitt nya fina ritblock som jag fick av faster.    

Ovido - Quiz & Flashcards