Zeldas

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Zelda - 11 december 2012 18:47

Kom precis hem efter en heldag på stan med faster för att leta efter saker att köpa för mina födelsedagspengar. Problemet var bara att jag kände mig så sjukt skeptisk till allt jag tittade på, det var ingenting som riktigt skrek "Zelda, köp mig!" så jag köpte en mysig pyjamas och ett nytt fint fodral till mobilen istället.   

 

       


Får försöka hitta något mer fint för resten av pengarna på mellandagsrean när vi åker upp till familjen vid jul.   


Stack in och köpte mat efter vi var klara på stan och köpte en massa gott, bland annat kokoschoklad, lantchips, de nya mentos tuggumit, sylt och ostkaka som vi ska mumsa på ikväll!    

 

     


Medans jag och faster var på stan så passade hunni på att städa hela lägenheten kliniskt rent, supertrevligt att komma hem till och kisarna tyckte det var supermysigt.   

 

 



Nu ska vi äta mat och sen mysa resten av kvällen! 

  

Ovido - Quiz & Flashcards