Zeldas

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Zelda - 19 december 2012 19:51

Alltså, vad fan hände precis? Jag har svårt att förstå någonting över huvud taget just nu. Fick precis en systemkamera av hunni med ett superbra objektiv, photoshop, digitalt filter, en fin väska och 8gig minneskort.  


   



Det värsta är att jag har 3paket kvar från honom och jag tror faktiskt inte att mitt hjärta kommer att orka med mer överraskningar detta året. Det är så jävla sjukt alltihopa och jag älskar honom mer än allt på denna jorden! Nu kan ni läsare se fram emot en massa fina och skarpa bilder i alla fall för jag kommer absolut att använda denna varje dag nu!   

Får ge bort min gamla dåliga digitalkamera till någon mer behövande.  

Av Zelda - 19 december 2012 14:34

Idag är det den sista dagen hemma innan jag åker hem till familjen och firar jul. Har lite blandade känslor, det ska bli så himla skönt och jätteroligt att få umgås med alla där hemma men samtidigt jättetråkigt att lämna katterna och hunni här hemma själv.  

Yawell, blev nyss klar med en teckning på min största förebild, Snusmumriken. Kände att jag behövde sysselsätta mig med något för att komma på lite andra tankar.


Vart faktiskt ganska nöjd! Har ju inte ritat på minst 3år. 

 

 

 

Ikväll ska vi käka lussebullar, kolla på julkalendern och jag ska få öppna en av mina julklappar. Får se till att skämma bort varandra nu lite extra när vi inte kommer ses på ett tag.   



Ovido - Quiz & Flashcards