Zeldas

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Zelda - 18 december 2012 22:08

Här hemma har det vart en halvt som halvt dag idag faktiskt. Kanske just därför jag inte kommer in och skriver förns nu. I morse fick vi lite tråkiga nyheter och sen direkt efter så var jag tvungen att packa mina kläder vilket kändes ganska tungt.   


 


Vi fick i alla fall baka lite mer lussebullar, rosta mandlar, göra mer rischoklad och titta på våra söta katter som har busat och haft det mysigt med varandra hela dagen. 

 

       


Imorgon kör vi på sista julbaket som är kvar innan jag åker på torsdag och jag får äntligen fylla min söta, lite udda korg som jag gjorde till julgodiset igår.

 

   

 

Det blir också den sista dagen med hunni.   Som tur är så får vi ju ses till nyår igen men både jag och han avskyr att vara ifrån varandra, vi är så mycket mer än bara ett par, vi är verkligen bästa vänner.  

Ovido - Quiz & Flashcards