Zeldas

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Zelda - 12 december 2012 20:19

Idag har jag vart på möte angående mitt arbetssökande, efter mötet gick jag och köpte en paradis ask till hunni som han tjötat om så himlans länge nu.   

Hittade en ursöt förpackning med candy canes på affären som jag bara var tvungen att ha, de är ju både så himla fina nu till jul och supergoda.


   


När jag kom hem gick vi och hämtade ut ett paket på posten som hade kommit, har ingen aning om vart paketet kom ifrån eller vem som skickat det men i paketet låg en superbra eyeliner från kina. Så tack så jättemycket till vem det än var som gav mig detta!   

 

 


Har precis ätit hunnis supergoda hemmagjorda köttbullar och potatismos och kollat på julkalendern så nu är jag så mätt att jag tror att jag spricker snart!   


 

Ovido - Quiz & Flashcards