Zeldas

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Zelda - 4 september 2012 04:45

Har inte lyckats somna ännu, är superseg men det går helt enkelt inte att somna. Sitter här och kikar runt på gamla mysiga filmer och lyckades snubbla över en av mina absoluta favoriter, nämligen Eddie Murphy!   

Bara för att jag inte kan sova så ska jag ha ett maraton med några av hans filmer nu. Har plockat fram några av mina favoritfilmer med honom, problemet är nu bara att jag inte kan bestämma mig för vilken jag ska börja med, alla är ju så bra! Har en sån myskänsla i hela kroppen nu, kurar upp mig i soffan med en fluffig filt och inom ett par minuter så startar jag den första filmen. 

Börjar nog med the haunted mansion, var så sjukt länge sen jag såg den och den är så himla mysig!   

Enligt mig så är detta några av Eddie Murphy's absolut bästa filmer:

 

   

 

   

    


Ovido - Quiz & Flashcards