Zeldas

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Zelda - 5 september 2012 02:07

Vaknade nyss och allt kändes superskumt i lägenheten, det känns på något sätt som att det inte är samma lägenhet fast på ett bra sätt. Wierd i know!  Svårt att förklara.

Hoppas i alla fall ni kan sova nu i natt. :) Om ett par timmar ska jag iväg på en massa möten vilket känns segt. Funderar på vad jag ska göra nu resten av natten tills att jag ska iväg.

 


Tänkte passa på att dela med mig av lite mer presenter jag köpt till min älskade pojkvän. Han köpte för ett tag sen ett ps vita men inget starter kit så jag passade på att beställa ett sådant plus lite andra saker.

   

Köpte även en ny tandborste till älsklingen (och en till mig) samt en bra tandkräm. Just tandborsten är en relativt ny produkt som kommit ut. Många har köpt och bloggat om den, bland annat kissie så jag tänkte att jag skulle testa på den själv för att se om den verkligen är så bra som de flesta säger.

 

   

Sen så hittade jag självklart lite som jag bara måste ha själv.   

 

     

 

Nu ska jag se om jag hittar på något att sysselsätta mig med, har en del ideér så får se vad det blir.   

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards