Zeldas

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Zelda - 21 september 2012 17:33

Sitter här och dricker min ice coffe i soffan. Har precis damsugit lägenheten, hunni lagar mat och diskar. 

För en stund sen så fick jag en get well bag av min fina älskling. Där i låg dillchips, ice coffee, powerking och en hello kitty kalender.

Söta!      

 

Med tanke på att han skulle få dricka några corona och smirnoff i helgen så tyckte han att jag skulle få något annat för att jag inte får dricka något alkoholbaserat nu när jag går på pennicillin, så han köpte hello kitty bubbel till mig! 

 

Jag har verkligen världens sötaste och mest omtänksamma pojkvän, känner mig så lyckligt lottad!       

 

Nu ska jag försöka sätta mig och göra lite läxor, är så sjukt trött men det kommer kännas så sjukt mycket bättre om jag får läxorna ur vägen så snabbt som möjligt. Sen har jag bara tvätten att ta itu med imorgon, så kan jag bara slappa och göra vad jag vill sen. :)

 

Jag har tänkt på en sak nu ett tag. Vill gärna börja skriva om lite annat i bloggen och skulle gärna vilja ha era tips, det är ju ändå ni som går in och läser.  

Om ni har några tips om vad ni skulle vilja läsa om i min blogg, kommentera jättegärna detta inlägget med detta!

 

Hoppas ni får en supermysig fredagskväll och en trevlig helg!  

 


Ovido - Quiz & Flashcards