Zeldas

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Zelda - 8 september 2012 13:31

Uppdatering från det lilla sagotorpet i skogen.   

Igår åkte vi hem till svärföräldrarna, har precis ätit och är mätt och belåten. Snart ska vi åka hem och jag ska sätta igång med lite mer läxor så jag får det överstökat. Igår blev det en helt underbar och supermysig kväll. Mitt i natten fick vi dock ut och leta efter älsklingens brors kattunge som blev skrämd av en vildkatt som har sen ett par veckor tillbaka bestämt sig för att han vill bo här.

Vi var tvungna att springa in i skogen med ficklampor och leta i säkert en halvtimma innan vi hittade henne långt uppe i ett träd.

 

Vi blev klart superoroliga när vi inte hittade henne först. Jag tyckte faktiskt det var superspännande och jättemysigt på samma gång att gå runt i skogen mitt i natten med ficklampa  Det måste vi göra om någon mer gång!  

 

Ikväll ska jag passa på att ta hand om min kropp lite, tänkte ha lite hemma-spa med fotbad, ansiktsmask, hårmask osv.   

 

På tal om något helt annat så har jag kontaktat cocoo angående en bloggtävling, så håll utkik efter detta i min blogg.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards