Zeldas

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Zelda - 16 september 2012 15:33

Usch vad mycket jag har att göra nu, måste städa och har hållt på nu och försökt organisera om allt i lägenheten sen jag vaknade. Snart ska vi sätta upp lite nya saker i lägenheten och ta ut gamla uttjatade inredningsdetaljer sen blir det att plugga som bara den fram till tisdag. Kommer nog inte ha så jättemycket tid att uppdatera i bloggen förns tisdag tyvärr, med tanke på att jag verkligen måste plugga, älsklingen fyller år imorgon, ska på en massa möten, ska iväg och hämta en massa viktiga papper som jag sen måste dra kopior på och skicka iväg. Hoppas bara att jag får någon tid över för att sätta mig ned och vila i allt kaos.  

Tänkte passa på att visa mina nya fina shorts! Älskar high waist jeans-shorts, passar superbra med min fina nya hatt. :)

   

Hoppas ni haft en bra helg!   

Ovido - Quiz & Flashcards