Zeldas

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Zelda - 9 januari 2013 15:59

Idag fick jag hem mitt första godis med posten från gratisgodis.se vilket var en kul överraskning att vakna till.   

 

 


För ungefär en timma sen kom jag hem från ett möte. Nu sitter jag i soffan och ska snart rita klart resten på våra sovrumstavlor.   

 

Hunni sitter med sin bror och funderar på om vi ska beställa hem mat istället för att laga den idag medans de spelar zombi U.

 

   

 

Igår efter typ fjärde programet av once upon a time fick vi ett toksug på tårta så jag sprang ned lite snabbt och köpte en bara för att.   

 

   

 

När jag kom hem låg Midna och mös på en av de nya soffkuddarna så jag och hunni byggde ett litet fort till henne.   


            

Det tyckte hon var jättemysigt.   

 

De andra två var för stora för fortet men de var nöjda ändå.   

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards