Zeldas

Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Zelda - 28 januari 2013 15:49

Idag är jag så där överdrivet lycklig och förväntansfull. Tog mig i kragen för ett par timmar sen och gick ned till ett ställe som jag hur länge som hellst drömt om att jobba på och frågade om de hade någon som hellst möjlighet till att ge mig en chans till en tjänst där och chefen funderade inte länge innan han sa att det var möjligt att jag skulle kunna få testa att praktisera där och att han skulle höra runt med resten av personalen angående detta imorgon och sen höra av sig snarast till mig. Nu håller jag tummarna stenhårt!    Bara en fot in på ett sånt ställe hade vart rena drömmen.


Så länge tänker jag försöka underhålla mig med att titta på säsong 1 av mumin


 


och om en stund ska jag och hunni äta pizza med hemmagjord vitlöksås.  

Ovido - Quiz & Flashcards