Zeldas

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Zelda - 16 januari 2013 17:34

Idag är jag hur seg som hellst. Låg och babblade med hunni till klockan 5 på morgonen om allt och ingenting och somnade sen till i 1,5 timma och efter det ringde alarmet och det var dags att gå upp. Direkt efter morgonkaffet fick jag ge mig iväg ut i kylan, fortfarande halvsovandes till arbetsförmedlingen på ett möte och efter det mötet var det bara att traska iväg till nästa möte. Efter det mötet fick jag paus på en timma så gick in och handlade lite och gick hem med varorna och sen var det iväg igen på det tredje och sista mötet. Kom sen hem och fick se att hunni hade hämtat ut vårat paket med super mario till wii U och två kontroller.   


 


Blev glad, tog en bild och la mig i sängen och däckade i 2 timmar och nu sitter jag här och vet knappt vad jag heter.   Snart ska vi i alla fall äta lite och samtidigt se på the hobbit. 

Till efterrätt blir det semlor som hunnis söta mamma var här och gav till oss medans jag var iväg på möten idag.  

 

 

 


En stressig och tråkig dag som slutar helt perfekt.  

Ovido - Quiz & Flashcards