Zeldas

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Zelda - 14 januari 2013 20:29

Nu tänkte jag äntligen dela med mig lite av vad jag fick i julklapp. Sa det för ett bra tag sen nu sist men bättre sent än aldrig.    Jag fick en parfym, en tvål, 4 nagellack som luktar ros, choklad, kokos och persika, en massa kontanter, en ny skinnjacka, en superfin pälsväst, ett presentkort och en necessär.   

 

         

 

Idag stack jag över till faster ett tag och målade henne lite i ansiktet.   Sen drack vi kaffe och snackade massa skit.

 

 

 

Passade på att ringa min andra faster ett tag också samt farmor och farfar, vilket var jättekul för att jag saknar dem redan så pass mycket och de var så glada för att jag ringde.   

 

 

Nu ska jag och hunni kolla på film och sen blir det läggdags för att vi ska upp tidigt imorgon.   

Ovido - Quiz & Flashcards