Zeldas

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Zelda - 12 januari 2013 14:35

Sorry för den dåliga uppdateringen men vi har haft fullt upp de senaste dagarna. Nu sitter jag i alla fall här igen och har precis beställt hem en jättesöt klänning till sommaren som hunni ville bjuda på.  


 


Igår passade jag på att testa ett par jättesöta lösnaglar som legat i badrumslådan ett tag nu men har inte haft något lim hemma innan.   


   


På kvällen lekte vi lite med min nya kamera och meningen var att vi skulle ta lite nya fina kort som vi sen kan framkalla. Problemet är bara att båda var alldeles för flummiga och trötta så det blev inte direkt det resultatet vi väntat oss i slutändan. Vi skrattade så att tårarna sprutade.  Och självklart skulle hunni ta bild på det, när jag var på väg till badrummet i farten och samtidigt fånga min helt makalöst vackra utväxt.


   


Får se om jag hinner med att gå igenom bilderna idag och hittar någon relativt seriös bild.    Nu ska vi i alla fall fixa mat här hemma.   

Ovido - Quiz & Flashcards