Zeldas

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Zelda - 13 januari 2013 15:18

Idag har det inte hänt så hemskt mycket faktiskt. Jag och hunni började dagen med "frukost" och kollade på lite gamla bilder. Så dök det upp några bilder på när jag hade betydligt mycket kortare hår än nu och jag började fundera på om jag ska klippa mig så igen.


Vad tycker ni?

 

 

Kort

         

 

 

eller långt?

 

           

 

Nu ska vi sätta oss och spela nintendo land tillsammans ett tag.  

 

  


Av Zelda - 13 januari 2013 00:37

Nu har vi precis sett klart les misérables och helt ärligt så var det absolut en av de bästa filmerna jag någonsin sett och musikal baserat är det enligt mitt tycke den absolut bästa som jag personligen har vetskap om. Så vill ni se en väldigt bra film så kan jag starkt rekommendera denna!   

 

                 


Här näst inväntar the hobbit och jag kan knappt bärga mig.     

Ovido - Quiz & Flashcards