Zeldas

Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Zelda - 27 januari 2013 21:12






Satt och klippte ihop en bild för att försöka förklara situationen just nu och hur jag känner inför detta.


 


Fy satan vad jag stör mig på uppblåsta, korkade, bortskämda och omogna kärringar som tror att de är för mer än alla andra.   


Av Zelda - 27 januari 2013 16:19

Det finns inte mycket som gör mig så lycklig som att hitta en gammal film som man helt glömt bort och älskade som liten. Igår kväll hittade jag en sån film, "pinocchio and the emperor of the night". Såg den tillsammans med hunni och han tyckte också att den var jättebra!   


 


                                                               


Nu är jag på ett sånt där supermysigt nostalgihumör och tänker sätta mig med mitt älskade nintendo 64 ett tag, sen ska vi laga mat och pyssla lite!   

Ovido - Quiz & Flashcards