Zeldas

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Zelda - 26 januari 2013 18:32

Nu har jag äntligen fått tummen ur och bytt bort min julinspirerade header. Så här får det vara så länge nu tills att jag kommer på något bättre.   


 


Idag är en riktig innesittardag för mig och hunni bara för att det är så attans kallt och grått ute. Vi har tittat på "den bästa sommaren" och haft det varmt och mysigt framför en sprakande eld i kaminen.   


    


Nu tänker jag krypa ned i fotöljen med ett bra tv-spel och en bit godis tillsammans med en supermysig kisekatt.  

Av Zelda - 26 januari 2013 00:00

Idag har jag vart sådär superduktig och storstädat, skurat golven för hand (för att moppen var för jädrans äcklig), storhandlat två gånger (inklusive ny mopp) och improviserat ihop en egen wok med stekta nudlar, kyckling och asiatisk mangosås!   


   


Till maten såg vi filmen Django unchained som var riktigt bra!   Dock inte en lika bra westerninspirerad film som t.ex "True grit" enligt mitt och hunnis tycke (vilket inte har med saken att göra men jag ville bara säga det!   )

 

 


Nu är jag helt kopiöst slutkörd och måste ta mig en kopp kaffe känner jag. Sen ska jag få fot och ryggmassage av min söta hunni!     


Ovido - Quiz & Flashcards