Zeldas

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Zelda - 3 november 2012 21:50

Jag är så sjukt lycklig just nu. Hittade precis en gammal barndomsfilm som jag bara glömt bort sen jag såg den när jag var liten. Jag älskar när sånt händer!  

 


Har dessutom fått supergod mat idag, kokta morötter, potatis, stekt lök, biffar och kantarellsås. Yum!   


 



Hoppas alla mina söta bloggläsare haft en bra dag!   



Av Zelda - 3 november 2012 16:29

Igår var en verkligen supermysig kväll. Drack glögg för första gången på året som jag längtat så mycket, hunni var så söt och satt och tog hand om mig hela kvällen och vi kollade på en superbra film.  


 


Idag har verkligen vart minst lika mysig om inte lite extra bra, för att min söta pojkvän bestämde sig för att köpa kläder till mig som jag han vet att jag velat ha så länge. Jag har världens bästa pojkvän!!  


     

  


Sent igår kväll/natt märkte vi dessutom att våra katter är sjukt fascinerande av nya assasins creed spelet och speciellt när det snöar, de har spenderat halva dagen åt att försöka fånga snöflingor på tv-skärmen! Charmtrollen.   

  




Ovido - Quiz & Flashcards