Zeldas

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Zelda - 22 november 2012 22:53

Nu har vi kommit hem, det vart en lång "middagsbjudning" detta.   

Vi åt en massa tacos, spelade super nintendo, kollade på signs, tittade på ufo klipp på datorn, snackade en väldig massa om ufos och det paranormala, skrattade och hade det superkul.  

 

         

   

 

 

Fick också halsbandet klartgjort innan vi gick samt packa ned det i en liten ask.   

 

     

 

 

Nu är jag och hunni supertrötta och tänker lägga oss i sängen och kolla på en film.   

 

Vi hörs imorgon alla söta!   

 

Av Zelda - 22 november 2012 14:07

Snart ska vi över på middag och film hos faster. 

Jag passade på att göra ett smycke i fimolera nyss för hunnis bror har precis fyllt år och vi ska fira honom på lördag. Han älskar ju supernintendo så jag gjorde en liten handkontroll som berlock i lera och sen är det bara att trä på den på en fin kedja sen.   

Själva berlocket är mindre än en enkrona så det var sjukt pilligt att få dit alla detaljer men resultatet blev ändå ganska hyfsat.


 


Min kamera är tyvärr skitkass men man ser ju på ett ungefär i alla fall. Texten ser bara ut som en massa kladd på bilden men irl ser man klart och tydligt att det står supernintendo precis som på den riktiga handkontrollen.


Kommer in och uppdaterar mer sen.   Nu ska jag göra mig iordning och ta ut berlocket ur ugnen.


  

Ovido - Quiz & Flashcards