Zeldas

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Zelda - 25 november 2012 17:34

jag dör lite inombords just nu bara för att jag inte har en sån här hemma. Är hon inte världens sötaste lilla flicka?!

  


Av Zelda - 25 november 2012 11:06

Hade en superhärlig kväll igår, sprang över till faster och spelade lite piano/keyboard med pedal som jag inte gjort på flera år och hon spelade gitarr.


 



Längtar så himla mycket efter att få spela på farfars flygel när vi ska hem till familjen över jul, det finns verkligen ingenting som jag mår så bra av som det.


 


Efter någon timma drog jag,faster och hennes kille över hit, käkade chips, kollade på film och hade det supermysigt.  

 

Ikväll ska jag och hunni pyssla om varandra lite extra och bada fötterna, massera varandra och göra ansiktsbehandligar till någon mysig film.  

 

       

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards