Zeldas

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Zelda - 18 november 2012 13:23

Imorse hade jag det supermysigt med spel och goda mackor.

Nyss åt jag ravioli (som jag inte ätit sen jag var typ 15   ), kebabfeferoni och soltorkade tomater (bland det godaste som finns) och kollade på nostalgitecknat, ursäkta uttrycket men fy fan vad bra jag mår nu. Jag känner mig som 10år gammal igen!

  


           

Av Zelda - 18 november 2012 08:11

Morning! Har precis ätit världens godaste macka, philadelphia paprika & lök med soltorkade tomater, YUM!  

 

 

 

Är på sånt super spel humör idag så funderar faktiskt på att slå igång något kul man inte spelat på länge om ett par minuter.   

 

Kanske lite super mario till nintendo 64'at som står och lockar på tv-bänken?

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards