Zeldas

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Zelda - 26 november 2012 19:22

Nu har jag ett samarbete med Fashion by C, en superbra onlinebutik med bra priser på snygga skor av hög kvalitet.   

 

Har lagt upp en banner längre ned till vänster på bloggen som tar er direkt till hemsidan. Passar ju perfekt för den som vill vara lite extra fin nu till jul och nyår.

Dessutom har de fri frakt i hela Sverige, hur bra är inte det?  

 

  

Av Zelda - 26 november 2012 17:40

Både jag och hunni är superförkylda. Har suttit här och huttrat hela dagen med täcket runt mig för att jag fryser som attans.

Tog precis en varm dusch med en av världens mest väldoftande duschkrämer, önskar faktiskt att den fanns i parfym för att den luktar så himla gott.

 

Hunni gjorde upp en mysig brasa i kaminen som vi satt och värmde oss framför efter duschen. Mys!     

   

 

Nu ska jag hoppa i en varm nytvättad pyamas, gosa ned mig i soffan med en mysig film och försöka kurera mig.  

Ovido - Quiz & Flashcards