Zeldas

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Zelda - 24 november 2012 16:01

Kom hem för en liten stund sen. Presenterna uppskattades, vi åt en massa god mat, pratade och skrattade.

 

 

 


Jag och hunni tog en helt underbar promenad i skogen och förbi de supersöta fåren som vi matade med halm.   

 

     

 

Nu sitter jag i soffan och lär mig spela denna låten på gitarr bara för att jag haft den på huvudet hela dagen och ser så SJUKT MYCKET fram emot att the hobbit ska komma ut på bio.     

 

Av Zelda - 24 november 2012 08:21

Snart ska vi iväg med Eas och Sofie och köpa de sista sakerna inför födelsedagsfirandet av hunnis andra bror. 

Efter det åker vi direkt hem till svärföräldrarna där vi ska vara och käka hemmagjord pizza med världens godaste sås, dela ut paket och umgås. Jag och hunni tar nog en snabb promenad ut i skogen också, det är ju så himla vackert där ute och speciellt så här års.   

Nu ska jag göra mig iordning lite snabbt innan vi springer ut till bilen.

 

 


Kommer kanske in och uppdaterar bloggen lite senare igen om jag hinner.   

Ovido - Quiz & Flashcards