Zeldas

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Zelda - 29 november 2012 22:11

Har precis kommit hem. Jag och hunni har städat och pyntat nästan hela dagen. 

Innan vi åkte iväg så han vi så gott som klart med nästan allt julpynt och det är så himla mysigt att sitta här hemma nu.   

 

                                 

 

Tog en liten paus efter att vi satt upp detta och tog en köttbullemacka!   

 

 

 

Men direkt efter jag ätit upp den så ringde hunnis bror och frågade om vi ville komma över och äta, titta på deras julpynt och den lilla kattungen som de tog hem idag. Så det gjorde vi ju så klart.   

 

   


     

Jag känner mig typ helt nykär just nu i den här lilla pojken på 11 veckor som låg och mös i min famn.   

 

 

Av Zelda - 29 november 2012 12:46

Egentligen skulle vi vart iväg på den där överraskningen med faster och hennes kille igår men hunni vaknade upp supersjuk på morgonen och mådde jätteilla hela dagen så det blev inget med det. Vi skulle ta det nästa helg istället när faster var ledig från jobbet.

Istället drog jag ned med faster och hennes kille på stan ett tag, köpte lite pyssel och fick tag på några julklappar.
Hittade den helt perfekta till pappa så nu kan jag bocka av han och några andra från listan. Bara 4 personer kvar nu.   

 

 

 

Idag ska jag och hunni städa hela lägenheten och sätta upp en massa julpynt.    Nu ska jag ned och kika om det finns någon ledig tvättmaskin så kan vi tvätta lite på samma gång.

Får ta en sväng till affären efter det och köpa lite småsaker vi glömde att köpa sist också.

Ovido - Quiz & Flashcards