Zeldas

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Zelda - 16 november 2012 17:25

Imorse gick jag och hunni ned till affären efter att svärfar vart och hälsat på, hittade marabou philadelphian som jag så klart köpte, de hade dessutom erbjudande på 3 för 2 så tog två av den och en annan smak jag inte testat innan.  

 

 


Den smakade helt ljuvligt såklart, dock så hade jag lite fel bröd till den, tror det skulle passa bättre med ett helvitt bröd.

 

 

Nu såhär på kvällskvisten körde vi på stort med pizza,pommestalrik,svag kebabsås och soltorkade tomater. Åt upp pommestalriken och en slice av pizzan vilket resulterade i att det känns som om jag kommer spricka nu. Haha usch, jag är verkligen inte van med så här mycket "gott" på en och samma dag.

 

   

 

Nu ska vi kolla på film och bara mysa i soffan.  

 

 

Av Zelda - 16 november 2012 06:56

Vaknade supertidigt idag vilket känns jätteskönt. Passar ju himla bra nu när julkalendern börjar snart, det finns inget mysigare än att vakna tidigt i december, mysa ned sig i soffan med lussebullar och glögg och kolla på julkalendern.  

 

 


Filmen igår var helt awesome förresten, så nu fattar jag varför folk skriver som de gör om den.   

 

Var inne på fokis blogg igår också efter filmen, hon är ju och hälsar på i Sverige nu och hade vart iväg och köpt någonting som jag bara MÅSTE ha!   

 

 

 

Hur himla gott såg inte det ut då?    



Ovido - Quiz & Flashcards