Zeldas

Alla inlägg under december 2012

Av Zelda - 3 december 2012 18:21

Idag har jag haft pysseldag med faster här hemma. Bundit kransar, druckit glögg, byggt en miniatyrvärld i en gammal yankee candle burk, käkat pepparkakor, juleskum och massa annat! Supermysigt!   

 

   

 

 

Midna trivs som handen i handsken här hemma vilket har gjort hela dagen fullkomligt underbar! Wuv her so much!   

 

  

 

 

Av Zelda - 2 december 2012 20:50

Angående det där jag nämde i föregående inlägg om att det "hänt något" så vill jag uppdatera med detta inlägget och några bilder som helt enkelt får tala för sig själva!  


         


Welcome home Midna!  

 

(namnet är taget från en zelda-twilight princess karaktär)

 

 

Av Zelda - 2 december 2012 15:37

Förlåt för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna men jag har verkligen haft fullt upp, det har dessutom "hänt" en sak som gjort att jag har vart supernervös och megaexcited på samma gång.

Jag kommer in och skriver om det senare.   


Tänkte just nu mest bara tipsa/berätta om en tävling på epicfaiil/Moa Murderess blogg i hennes "julkalender".  Jag är idag med och tävlar om ett presentkort hos amakli.se på 250kr!   

 

Kika in ni med!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards