Zeldas

Alla inlägg under januari 2013

Av Zelda - 24 januari 2013 11:31

 

Av Zelda - 23 januari 2013 20:37

Fick lite tid över och testade att göra en pappersros och blev himla nöjd med tanke på att det var första försöket!  Nu ska jag bara försöka hitta en mer permanent plats att placera ut mina söta små pappersblommor på, så länge får i alla fall 2 av dem stå på en ljusbricka tillsammans med en av mina lyktor.   

 

     

Av Zelda - 23 januari 2013 16:22

Nu måste jag städa känner jag, har precis suttit och gjort lite pappersblommor och annat som jag ska dekorera med senare. Det är för himla mysigt att pyssla men attans så stökigt det blir!   



 


Ikväll kommer Eas hit och spelar lite wii u med oss så hinner inte blogga så mycket mer för att jag vill hinna dammsuga innan han kommer hit.   

Av Zelda - 22 januari 2013 13:45

Hittade precis en sida med jättebra tips på pyssel man kan göra av saker man har hemma som bara ligger och skrotar eller saker som man annars slänger. 

Ska faktiskt testa att göra lite av det jag hittat idag har jag tänkt.   Så himla kul med kreativitet!

 

               

Av Zelda - 21 januari 2013 12:20

Idag är en sån där allmänt ohändelserik dag. Har inte allt för mycket att yttra mig om för jag ska tvätta hela dagen, så jag passar på och bjuder på några superhärliga bilder istället.  

 

                             

Av Zelda - 20 januari 2013 12:22

Sitter här och funderar på att göra en ny header men har brist på ideér för att tankar på en   varm sommardag distraherar mig. Det är så fruktansvärt kallt här hemma nu, jag vill ha sommar!

Enligt planeringen så åker jag och hunni till västmanland i sommar och hälsar på min familj, badar i pappas och Elviras pool, solar, åker ut till sommarstugan, äter god mat umgås, grillar och förmodligen tar vi någon kortare resa tillsammans också.



                   


Fy vad jag saknar att gå barfota i gräset och att slippa behöva klä på sig 10plagg för att inte frysa.  


Av Zelda - 18 januari 2013 20:28

Idag har vi haft en jättemysig dag hemma hos hunnis föräldrar. Har ätit god mat, citronfromage, chokladmousse och tittat på my family.   

 

       


Nu sitter vi och myser tillsammans i soffan och tittar på "hemvärn och påssjuka" på sjuan och hunni ligger intill mig och är jättesöt!     

 

 

Av Zelda - 17 januari 2013 21:35

Har precis suttit och sökt 74 jobb på raken och har träningsvärk i fingrarna.   

Angående the hobbit som vi såg igår så vart jag helt tagen, 10 av 10 helt klart och nu kan jag knappt bärga mig tills att nästa uppföljare kommer.   Midna blev lite tagen och försökte roffa åt sig hunnis sagan om ringen ring som han fått av min pappa. Hon ville också bli osynlig!

 

         



Efter filmen spelade vi lite super mario som hunnis bror också kom över och testade idag.

 

 

 


Snart ska vi slå på en gammal 80tals skräck bara för att vi får såna nostalgikickar av att ha spelat super mario.   

Ovido - Quiz & Flashcards