Zeldas

Alla inlägg under november 2012

-

Av Zelda - 10 november 2012 19:30

                               


                                   


Av Zelda - 8 november 2012 16:38

Var nyss och hämtade ut ett paket, kunde inte hålla mig att öppna det tills jag kom hem så slet upp det på vägen. Där i låg min fina nya kofta som hunni köpt till mig. Den såg faktiskt hundra gånger bättre ut än jag trodde.    


   


När jag kom hem så hade en av katterna vart sådär extra supersöt och snott en pepparkaka av hunni och lagt den under hans kudde.

  Han ville spara den till sen.  

 

 



Av Zelda - 7 november 2012 23:15

Hej alla söta läsare, tänkte bjuda på en lite halvflummig första videoblogg där jag testar min nya eyeliner som jag skrev om i ett tidigare inlägg.  

 

Ursäkta handduksturbanen men hade precis kommit ur duschen och ville få håret att torka snabbare.  

 

 

Hoppas ni haft en bra kväll!  


Av Zelda - 7 november 2012 18:40



Obama får vara kvar som president, vilket känns himla bra. Enligt mitt tycke har han faktiskt vart den vettigaste presidenten U.S.A haft hittills. So congratz to you Obama, happy you won!  

 

 

Idag har jag vart superduktig och storstädat hela lägenheten. Känns så skönt när allt är kliniskt rent runt ikring sig så man slipper sitta och störa sig på att någon liten dammråtta flyger förbi en när man sitter i soffan.

 

Åt nyss pyttipanna och vitlöksbröd till familyguy så nu är jag mätt och belåten.  

 

   

 

Funderar på att kanske ta en promenad eller något om en stund, skulle vara himla skönt med lite frisk luft.   


Av Zelda - 6 november 2012 19:33

Hej alla söta, nu har vi vart iväg och köpt glögg och pepparkakor. Om ett par minuter slår vi igång en film och kryper under filten tillsammans.  


 

Tänkte ta en bild på vårat hus bara för att jag tycker det ser så sjukt mysigt ut nu på kvällen. Dock blev bilden superskum och nästan alla fönster fick en massa konstiga ränder, men jaja.  


 

Såg en supersöt outfit i en liten minibutik som ligger precis ovanför mataffären. Klänningen var supersöt och koftan såg himla mysig ut, får bli att kila in där någon dag.  


Himla mysigt att vara ute och gå i det ruggiga höstmörkret.    



Av Zelda - 6 november 2012 18:02

Förlåt att jag inte vart inne och uppdaterat så mycket de senaste dagarna. Vi åkte nämligen iväg till svärföräldrarna igår och kom precis hem.  

Det hade ploppat ned ett litet paket i brevlådan som jag öppnade. Vart glatt överraskad när jag märkte att det var min nya eyeliner i paketet. Fick ett presentkort på nelly för 100kr för någon vecka sen så passade då på att beställa denna.  

 

 

 

Hade en supermysig kväll igår, kollade på brave och taken 2.

   

Brave är ju superbra, taken 2 var dock inte lika bra. Första filmen var ju helt sjukt spännande och man kunde verkligen leva sig in i hela situationen, tvåan var mer "hattig". Kändes tyvärr som om de bara slängt ihop den på en minimal budget för att tjäna pengar.


Sen spelade vi också en massa assasins creed, är helt besatt av det spelet. Storyn hittills har vart helt klockren och man fattar verkligen bara mer och mer tycke för huvudkaraktären  (Connor). 

 


Nu jag här i soffan och myser med mina hello kitty tofflor och spelar med hunni igen. Snart ska vi ned till affären och köpa mer glögg och sen blir det mysfilm för hela slanten under våran älskade kofilt.

  

 

 





Av Zelda - 5 november 2012 03:29

Har precis tittat på filmen "mighty joe young". Det var över 10år sen jag såg den sist..

 

 

 

Tycker jag att ni ska se filmen?

 

JA!!

Av Zelda - 4 november 2012 17:58

Såg precis det bästa avsnittet någonsin av "Gustafsson 3tr", tvivlar starkt på att de någonsin kommer kunna toppa detta avsnittet. Jag skrattade så att tårarna sprutade!  


 


För att komma direkt till avsnittet kan ni klicka på följande länk nedan:

http://www.tv4play.se/program/gustafsson-3-tr?video_id=2234397


Fortsatt trevlig söndagskväll till er alla!  

Ovido - Quiz & Flashcards