Zeldas

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Zelda - 1 juli 2012 16:14

Äntligen har jag fått tillbaka min dator som vart på lagning i över en månad så nu kan jag börja blogga igen. Kan väl inte säga att det hänt så himla mycket intressant under den tiden jag vart borta. Har börjat jobba nu i alla fall och det går bra men det är sjukt jobbigt ibland. Har vart hemma också och hälsat på familjen i västmanland i ungefär en vecka vilket var helt underbart, hade mysiga filmkvällar med min styvmamma, babblade om allt mellan himmel och jord, åt supergod mat, shoppade, åt på resturang, fick en massa kramar, sjöng och spelade på midsommar och fick träffa nykomlingar till familjen. Nu när jag äntligen fått min älskade dator tillbaka så passade jag också självklart på att beställa hem det jag tyckte fattades i min garderob, två par linser och lite annat.  

 

                                                           

Idag blir det pluggdag, får försöka hinna med så mycket som möjligt innan jag börjar jobba igen imorgon. Hoppas i alla fall att alla haft en helt underbar sommar hitills och att det får fortsätta så!

Nu måste jag återgå till mitt pluggande.  

 


Ovido - Quiz & Flashcards