Zeldas

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Zelda - 27 juli 2012 19:14

Hej hej, ville bara in och berätta om att jag äntligen tagit beslutet om att färga mitt hår rosa!   Suttit här i timmar nu och hoppat mellan att plugga och att spela eternal sonata, de absolut helt ursöta karaktärerna inspirerar mig verkligen, speciellt polka, hon är verkligen söt som honung.

   

Har velat testa på att ha rosa hår sen jag var liten så detta blir verkligen superkul, nu är det bara vänta tills att färgen anländer i brevlådan!  

           

IIIH!      

Av Zelda - 27 juli 2012 13:03

Idag är det dags att ta tag i pluggandet för både mig och hunni. Känns supersegt med tanke på att det är så fint ute idag och det finns så mycket annat jag hellre skulle ha slösat denna dagen på men that's life.  

Nu tänker jag faktiskt unna mig ett par timmar innan vi sätter igång med Eternal sonata.   

 

   

Får se om jag hinner skriva något mer senare, i annat fall så önskar jag alla en fortsatt härlig fredag!   


Ovido - Quiz & Flashcards