Zeldas

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Zelda - 23 juli 2012 16:30

Igår var sista dagen på jobbet, äntligen semester! Nu kan vi passa på att hitta på en massa kul i sommar och bara göra vad vi vill.   

Ikväll åker vi hem till hunnis mamma och pappa och sover där, kommer ta med datorn och koppla upp till tv'n nere i stugan så ska hunni, hans bror, hans brors flickvän och jag spela ett nytt skräckspel som kommit ut, slenderman. En sjukt simpel idé till detta spelet, du blir avsläppt mitt ute i skogen, det är natt och det enda du vet är att slenderman jagar dig och du måste hitta 8 teckningar innan han tar dig. Låter kanske inte så superspännande när man bara läser om det så men det är faktiskt enligt mitt tycke efter att ha spelat det en av de bästa skräckspelen någonsin. Spänningen är olidlig och man får en sån sjuk inlevelse. Bra är väl om man vet lite om vem slenderman är sen innan och vad han gör för det gör bara spelet hundra gånger mer spännande.

     

I morgon bitti passar vi på att dra ut och plocka en massa bär och svamp i skogen.

 

Tänkte passa på att stolt visa upp min nya fina klänning och earcuff, det kan hända att jag inte bloggar på ett par dagar nu men ska försöka hitta lite tid till det ändå.  

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards