Zeldas

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Zelda - 15 juli 2012 13:30

Idag känner jag mig åter igen på superbra humör!  Tänkte dela ut lite rabatter till två slumpvis utvalda kommentarer till detta inlägget. Med tanke på att jag väljer ut de två kommentarerna slumpvis så spelar det ingen större roll vad ni skriver i kommentaren. Hade dock uppskattat om ni skrev någonting om bloggen, gav ett tips till mig, ställde en fråga (som jag kommer lägga upp och svara på i nästa inlägg) eller bara allmänt yttrar er om någonting som gäller mig,det jag skriver om osv.

Rabatterna gäller på två olika butiker;

Dressroom, som säljer allt från kläder till kosmetika och Happy Socks som till mesta dels säljer lite roligare strumpor, men det finns också mycket annat annat.  

 

Vinnarna plockas ut under dagen imorgon.

 

   

 

Lycka till!   

 

Ovido - Quiz & Flashcards